24 uur voor de vlucht naar Johannesburg

9 juli 2019 - Annen, Nederland

Voor het eerst in jaren zijn we de avond voor vertrek klaar met pakken. Nu hoor ik jullie denken; 'heerlijk hoor, kun je lekker relaxt voor de buis zitten'. Nu klopt dat laatste, we zitten idd voor de buis, maar of het nu relaxt is? Totdat het hoofd het kussen raakt blijven de hersenen in de 'heb-ik-alles-gepakt-stand'. Pas als de voordeur achter ons dichtslaat zal deze 'onrust' voorbij zijn.

Morgenvroeg worden we naar het station in Assen gebracht en zullen we relaxt met de trein naar Schiphol reizen. De kids zijn hier nog nooit geweest, waardoor we voldoende tijd ingepland hebben om deze luchthaven te bekijken. De vlucht naar München staat gepland om 17:25. Daar vandaan vliegen we om 21:05 naar Johannesburg.

We hopen dat jullie het leuk vinden om ons reisverhaal te lezen. Yris Esthelle zal gedurende de reis gaan vloggen zodat onze beleving voor jullie dichterbij komt.

Veel leesplezier!

1. Kees & Roos:
    9 juli 2019
    Goede reis en heel veel plezier op jullie spannende reis. Zijn nu al benieuwd naar jullie verhalen en foto’s. 😘🐅🐘🦓🦒🐒
  2. Ria:
    9 juli 2019
    Zo benieuwd naar jullie belevenissen en zo leuk dat we zo’n bijzondere reis op deze manier mogen volgen.
    Al het nodige is vast wel gepakt en op Schiphol heb je anders ook nog wel genoeg tijd om te shoppen.
    Nog wel een tip van Loesje: neem een lege koffer mee voor alle mooie verhalen.

Een goede vlucht en een supermooie vakantie toegewenst😘.
  3. Opa en oma Nouschka:
    9 juli 2019
    Dit werkt goed zo. Leuk dat we op deze manier met jullie kunnen meereizen en straks ook mooie foto's kunnen bekijken. Nogmaals hele goede reis🛬 en tot gauw 🤗
  4. Corina:
    9 juli 2019
    We zijn erg benieuwd naar de mooie foto's! Leuk om jullie te volgen zo. Vanaf morgen kan het grote genieten beginnen. Have fun!
  5. Rijna:
    10 juli 2019
    Spannend. Zo Superleuk dat jullie dit doen.
    Veel fun op Schiphol alvast. Dat id ook een belevenis op zich.
    Casper neem een lekker whiskytje mee. Daar heb je hele reis plezier van.
  6. Sapna:
    10 juli 2019
    Wat leuk schatjes!!! Een goede reis gewenst en heel veel plezier samen! XO